Jag har hittat ett nytt mål i mitt liv.

Jag har hiitat en ny aktivitet nu, jag har fått ett kall i mitt liv. Jag har sett ljuset. God has spoken to me. Noak gav mig sin Ark, så att säga. George Clooney är inte riktigt lika elegant längre... osv...

Jag ska bli en atlet! Jag ska bli snabbare, starkare, vigare och på alla vis bättre. Jag kom på det idag, att man kan ju faktistk bli lite bättre på alla vis än vad man redan är. Även jag, som är på flera sätt perfekt. Men nu ska jag iallfall maxa min fysiska form. varje muskel ska bli perfekt. Skinkorna ska bli stenhårda. Bröstmusklerna ska kunna stoppa kulor!! Och de övriga musiklerna ska bara bli Större! För ja, idag har jag simmat, i en hel timme... och jag känner mig redan BIFF!

Didde

Kommentarer
Postat av: pepp.

en biffdon?

2009-01-16 @ 11:53:21
Postat av: millan

ska du ta över razz roll? det var illa..

2009-01-17 @ 17:41:13
URL: http://musicmustchange.blogg.se/
Postat av: Losell aka Mac

U go girlfriend!

2009-01-18 @ 01:52:43
Postat av: Didde

ofc!

2009-01-18 @ 14:28:25
URL: http://springdmt.blogg.se/
Postat av: Eve

Donbiff?

2009-03-17 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0