I got soul... but i'm not a soldier.

Jag har alltid varit en sådan person som ska göra det, det, det där och sen det också, ja fifan finns inga tvivel, klart jag ska göra det också! Men det görs nästan aldrig, speciellt inte om det är något som jag är ensam om att göra! Om något ska bli av så måste jag ha med mig en liten armé. Ensam är stark, vilket jävla skitsnack! Allt blir roligare om man är 2 eller ett litet kompani. Kollektiv kaskadspya, lätt värt att prova.

Och så ska jag sluta röka. Jag ska börja äta nyttigt och jag ska sluta bajsa på söndagar!

Donisch

Kommentarer
Postat av: pepp.

jag ska nog oxå sluta röka.

2009-02-09 @ 00:01:53
Postat av: Tommy

jag ska börja bajsa söndagar.. =D

2009-02-10 @ 00:07:24
URL: http://werisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0