Drugs ''R'' Us.

Om du någon gång ser mig på gatan med ett svårt leende på läpparna, ungefär som att jag är skitnödig, eller att det värker någonstans där man inte kan ta hand om smärtan utan att det blir pinsamt, så är det inte nödvändigtvis så fallet är. Bli inte rädd, obekväm eller besvärad av att ni kanske måste undvika ögonkontakt med mig för att det känns pinsamt att hälsa på mig. Gör istället så att ni fixar fram en bil på något vis! Låna, köp, stjäl eller ta den som ni redan äger och kidnappa mig! Kör mig långt bort till ett ställe där det är 100 % funtime -all time. Nu kräver jag lite variation, men jag är för lat för att fixa det själv så det behövs en hjälpande grävskopa! Vet inte vad det är jag söker men jag har tröttnat på meningslösa fyllor och tråkiga lägenhetsväggar nu iallfall. Visst är det totally super lameass att bara klaga på att man har det tråkigt och att det aldrig händer något, men nu är det så att jag gör det. Så, kasta in mig i en bil med alla mina nära och kära och lös detta.

Att bo i Emmaboda (speciellt på vinterhalvåret) är som att ligga naken i en säng, full med skorpsmulor som kliar, och hur mycekt man än viftar med handen över lakanet så försvinner smulorna inte. Över sig drar man en tjock, grå filt med hopp om att det ska trösta lite. Men långt äckligt och sticksigt ludd irriterar istället ens svettiga ansikte. För filten och så tjock så det är omöjligt att andas under den, allt blir klibbigt och äckligt där under. Efter ett tag blir det så varmt och kvavt i sängen så man behöver ta ett extra djupt andetag, så ja tack, både ludd och smulor fyller din mun.

Haha... näää emmaboda är bra(...) "som den härligaste drogen i hela världen" borde det stå i alla små resebroschyrer.
På deras hemsida bör det stå: "Staden historieböckerna kommer tala om i framtiden"
Emmaboda: "Drömplatsen för dig som vill få lite fart på din vardag!"
Bo-Pablo 22 år,  emmaboda: "Här börjar livet!"



DON

Kommentarer
Postat av: pepp.

jag drar till borås i helgen. du kan ju haka på.)

2009-02-03 @ 18:52:49
Postat av: tetris

hahaha för helsike

2009-02-03 @ 22:31:33
Postat av: lina

woho, lite uppdatering. det behövdes. malmö är nice. helt klart! the rumble på lördag...

2009-02-04 @ 01:19:36
URL: http://linasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0