Två och en halv lite femton procentig glögg en onsdag? Vafan.

Hej alla mina kära fans, som förhoppningsvis finns någonstans där ute i småland/sverige.

Jag har varit väldigt inaktiv under en minde evighet, känns det som iallafall. Hoppas inte ni har känt så, eller lite kanske för då blir ni hur khlada som helst nu när jag skriver.
Jag ska skriva en kort resumé av vad som har hänt under tiden jag inte varit borta? Oavestt tycke så gör jag det.
Jag har varit arg, glad, sur, förbannad, arbetslös, fått arbete, träffat nya människor, träffat gamla människor, träffat medelålders människor, lagat mat, ätit mat, varit nykter, varit full, druckit sprit, druckit öl, druckit vin, druckit glögg, spelat xbox 360 en x antal timmar, spelat monopol, varit naken, varit påklädd, sovit, varit vaken, ritat, skrivit, suttit vid datorn, kört bil, gått, cyklat, ätit glass, ätit godis med det är bara, typ, en tredjedel av vad gjort. Resten är väsentligt!

Nu får ni som handlar på allt annat än ICA bryta eran kontakt med er gamle mathandlare och byta till ICA.

Fabror Melker.

Kommentarer
Postat av: pepp.

jävligt väsentligt egentligen. frågan är varför inte jag har fått vara med på monopol? .)

2008-12-18 @ 16:03:39
Postat av: millan

jag handlar på hemköp haha. det finns inget ica i närheten, i stan vad jag vet. min mamma jobbar på ica. det var intressant information tyckte jag.

2008-12-18 @ 20:45:22
URL: http://musicmustchange.blogg.se/
Postat av: Melker

pepp.: Monopol suger, som en fjortonåring med klubba i munnen.

2008-12-18 @ 22:01:46
Postat av: Anonym

millan: hälsa din mor från mig!

2008-12-18 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0