Fridääj aj äm in löv

Synd att det inte är sommar idag. Just idag hade det varit extra gött med sommar och sol. För vart jag än vänder mig i denna GIGANTISKA lägenhet på järnvägsgatan 30 så blir mina fötter kalla och det är icke, icke alls bra! Och det hjälper inte med strumpor och bo-pablo heller.

Saker jag hade velat göra idag om det hade varit sommar?
1: Äta smörgåstårta
2: Äta Raggmunkar
3: Äta Flygande Jakob.
4: Cykla Tandemcykel.
5: Gå på någon asaballahäftigisch spelning med alla nära och kära roliga.
6: Festivala lite kanske.
7: Roadtrippa någonstans och öla i bilen med en bra blandskiva.
8: På kvällen ska det vara skogsrave med asaballahäftigisch ljus och mega dunk.
9: Äta pizza på en uteservering.
10. Ligga i någon mysig park med musik från en bandare, dricka billig blasköl från Lidl (helst schwabenbrau) och diskutera allt skoj man har kvar att göra.

Didde

Kommentarer
Postat av: pepp.

ja det hade varit riktigt kalaj att bara glida runt o göra allt som hör sommaren till! .)

2008-12-19 @ 15:35:37
Postat av: Anonym

jag hade jätte gärna gjort allt det där, helst med dig också.

nu får sommaren rappa på lite.

2009-01-07 @ 04:34:50
URL: http://eakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0