Checklista för: Julafton, mellandagar och Nyårsafton

Ja efter allt ätande, ältande, gnällande och matsmältande (^^) så är Julafton äntligen över, massa mat blev det, så pass mycket att jag föll i dvala på morsans soffa och där låg jag i några timmar, tills det att brorsan väckte mig och sa att vi skulle äta mer, då åt jag mer, massa mer och drack mycket mer. Sen tillbaka till soffan där jag låg och mådde lite smått illa, halvsov och kollade på någon klassisk rulle som heter Plankan som var otroligt rolig! NOT. Årets skörd av julklappar var lite dålig, tydligen så plockas det bort 1 paket varje år...

Mellandagsrean blev en succé och jag fick köpa de små lekasakerna som jag ville. DVS en kamera som har gått varm sen jag la labbarna på den. Men jag känner på mig att detta kommer bli en vacker vännskap och snart väntar vi små kamerabäbisar. Utöver att jag fann denna kärleken på Expert så vart det även disco på Meia Mark.
Och så åt jag hos MAX.

Nyårsafton är då enligt min kalender nästa spektakel som är på igång, vet varken ut eller in men ner i magen och ut i blodet ska iallfall alkohol, men vart ska jag utöva dessa lekar? Det är ju samma visa varje år, hysterik in i det sista sen så sitter man helt plötsligt i någon bil på väg till en främmande ort med sina vänner gråtandes över att håret inte blev som man ville. Men jahaja förhoppningsvis så blir det väl en fin avslutning på detta året också.

Didde

Kommentarer
Postat av: pepp.

ja han är trevlig den där MAX som lagar mat åt oss. Lite oförskämt att ta pengar av oss dock,) haha!



du nyår blir bra. vi ses om nån timme! .) puss.

2008-12-31 @ 16:59:03
Postat av: Didde

Ja egentligne är han ett AS den där MAX men laga mat kan han.

2009-01-04 @ 01:50:31
URL: http://springdmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0