Att vara ödmjuk, or not.

Jag är ju inte den som gärna skryter eller så. För jag är ju otroligt ödmjuk, vilker är en sjukt bra egenskap. Bara en av många fina sidor jag har, som att aldrig ljuga. Felfri och gudomlig har ju varit återkommande beskrivningar på mig. Avundsjuka blikar har man frått från både Brad Pitt och George Clooney när man skuttat nerför gatorna i i L.A. Ron Jeremy är bara en av många som bett om lite tips i sänghalmen.Men nä, jag känner mig ändå som en av er, normala dödliga.


OH MY GOD! Skägget är på gång alltså, det går inte att förneka. Jag rakade mig i lördags, helt lent och fint, och redan idag, tisdag, kan man urskilja en fin kontur av en skägglinje. Knepet har varit att jag har köpt något som heter "Multifamilj" som är vitaminer och mineraler från ett företag som heter "Friggs" innehåller 13 vitaminer och 10 mineraler(kostade ca 70kr, på ICA). Bland annat B1, B2, B6 och B12 vilket är massa B-vitaminer ju. Och det har jag hört från flera håll ska vara bra för min älskade skäggväxt? Och så har jag ju druckit ganska stora mängder öl också nu de senaste 2 helgerna. Så ja, nu är det nog fan på gång här, helt seriöst.

Donjeffel

Kommentarer
Postat av: millan

haha jag hejar på ditt skägg! :D

2008-12-15 @ 19:57:49
URL: http://musicmustchange.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar dig både med och utan skägg. men kowlt hade det varit att se dig i mer skägg än ante! (om det ens går?!)

2008-12-15 @ 21:00:38
Postat av: Anonym

jag gillar dig både med och utan skägg. men kowlt hade det varit att se dig i mer skägg än ante! (om det ens går?!)haha!

2008-12-15 @ 21:00:40
Postat av: Losell tha macke

HAHAHAHA

2008-12-17 @ 08:45:03
Postat av: Didde

Mitt skägg är det enda rätta skägget.

2008-12-17 @ 16:07:21
URL: http://springdmt.blogg.se/
Postat av: pepp.

det är jag som inte fått med namnet.)

2008-12-18 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0